תמיד עומדים לשירותכם – צוות מוקד השירות והמעבדה

לקוחות יקרים מחלקת שירות הלקוחות של חברת הייסנס משקיעה מאמצים רבים בכדי להבטיח את רמת השירות הטובה והמקצועית ביותר. עומדים לשירותכם בכל שאלה או פנייה.
לנוחיותכם צירפנו מדריכי הפעלה המצורפים לעמוד זה.


שירות / כיול מוניטורים

לכל צרכי שירות או כיול, אנא השאירו את המוניטור בחנות המקורית ממנו נרכש המוצר או בכל סניף של רשת מוצצים.

שירות לקוחות טלפוני

 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-15:00

משרדים והנהלה


הרמתי את התינוק מהמיטה ומכשיר הבייביסנס אינו מתריע, מה עליי לעשות?

מכשיר הבייביסנס מתריע כאשר ישנה הפסקת תנועה של התינוק ומשקלו אינו משתנה . אין לבצע בדיקה ע”י הרמת התינוק , מפני שבבדיקה כזו יש שינוי במשקל בנוסף להפסקת התנועה , דבר אשר אינו מתרחש במקרה אמת. (ראה\י עמוד 3 במדריך להורים בייביסנס 7 – כיצד מבצעים בדיקה נכונה).

עד איזה גיל ניתן להשתמש בבייביסנס?

עד גיל שנה . (בסוף השימוש , חשוב להוציא את הסוללות מהמכשיר!)

היכן ניתן לרכוש את מוצרי חברת הייסנס?

רשימת חנויות קיימת באתר זה תחת הקישור “משווקים מורשים”.

האם יש צורך לבצע בדיקת תקינות למוצרי החברה לפני שימוש חוזר לתינוק חדש?

רצוי ואף מומלץ – לכל צרכי שירות או כיול, אנא השאירו את המוניטור בחנות המקורית ממנו נרכש המוצר או בכל סניף של רשת מוצצים.